HTML

Szubpol

Politika, szubjektívan.

Friss topikok

  • palutcaifiu: Gyurcsán legújabb, a választási rendszer megreformálásáról szóló javaslatának a megvalósítása soka... (2010.06.17. 09:19) Tők(etlenked)és

Linkblog

Koordinátarendszerek és grafikonok

2008.12.10. 15:31 andor99

Akkor már én is belecsapnék, egy kis matekkal együtt, ha nem baj.

Hasonló helyzetbe kerültem én is a másik blogon, aminek a címe majd vagy kint lesz oldalt, vagy nem. A véleményem és amit tudni kell rólam:
Fontosnak tartom a szólásszabadságot, de azt is, hogy mindenki éljen is vele. Én élek vele. Továbbá meggyőződésem, hogy szélsőséges tettek nélkül is lehet fejlődni.
Emlékeztek még a politográfra? Na, kitöltöttem a kérdéseit egyszer én is. Aszonta bal oldali vagyok. OK, semmi gond vele. Az X tengelyen foglaltam helyet (tehát nincs eltolódás se liberális, se konzervatív irányba), annak is a bal oldalának a közepén. Egész jól leírja a dolgokat. Ezek alapján mit fogtok tőlem hallani? Sok mindent. Például szerintem, ha a szociális/politikai tevékenységet egy óvodai magasságmérce mutatná, Magyarország valahol a béka segge alatt foglalna helyet. Vannak próbálkozások ennek ellensúlyozására, ilyenek többek között a fekete ruhás felvonulások és egyéb megmozdulások. Nekem úgy tűnik, támogatják őket, főleg ha elképzeljük a történelem folytonosságát, mint egy hullámzó grafikont, ami most éppen felfelé, a radikalizmus/diktatúra felé tart. A jobbra-balra kicsapongó grafikon pedig a jobb felé. Ennek ellenére biztos, hogy sokan nem nézik jó szemmel, csak hát ők még mindig nem beszélnek, nem szólnak bele a "mocskos" politikába, azaz idióták, ahogy a görögök mondták anno. Ezért tartom fontosnak, hogy ez a blog ne csak egy olyan valami legyen, amibe 2-3 ember írogat permanensen, hanem szeretném, ha folyamatosan bővülnénk. Ne legyünk idióták, különben elnyomnak az ostobák. Hallatni kell a hangunkat, ha azt akarjuk, hogy vigyük is valamire; össze kell fogni, ha nem is mindenkit, de legalább ezt az új, ezt a fiatal generációt, a miénket.

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás összefogás

A bejegyzés trackback címe:

https://szubpol.blog.hu/api/trackback/id/tr44815162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása